لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
به بازیکنانم افتخار می کنم

به بازیکنانم افتخار می کنم

ماکس آلگری پس از صعود یوونتوس یه مرحله ی نیمه نهایی در مصاحبه با مدیاست در مورد صعود یووه به نیمه نهایی لیگ قهرمانان در مجموع دو بازی رفت و برگشت برابر موناکو گفت :

" امشب هدف تیم رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود. ما شاید فوتبال جذابی را به نمایش نگذاشتیم، اما شکست دادن موناکو واقعاً دشوار است و همچنین مرتکب اشتباهات تاکتیکی فراوانی شدیم."

" تصور می کنم عملکرد دفاعی تیم خوب بود ، چون که موقعیت چندانی یا بهتر بگوییم هیچ موقعیتی در اختیار آن ها قرار ندادیم. در پایان روز، این نتیجه بازی است که محاسبه می شود و عملکرد امشب فراموش خواهد شد."

" ما به خوبی می دانستیم که باید گلزنی کنیم تا از صعود اطمینان حاصل کنیم. در پایان نیمه اول دو موقعیت گلزنی را به دست آوردیم که نتوانستیم از آن ها به خوبی استفاده کنیم. همچنین از موقعیت هایی که در حمله برایمان پیش می امد به خوبی استفاده نکردیم، همچنین در خط دفاعی زیاد ریسک نکردیم."

یوونتوس همراه با رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ در مرحله ی نیمه نهایی است...

" من به این بچه ها افتخار می کنم و از آن ها راضی هستم. فکر می کنم که با عملکردی که بازیکنانم در لیگ قهرمانان داشته اند شایسته ی این نیمه نهایی هستند. ما تنها دو شکست 1-0 را تجربه کردیم که از دید من هم کاملا ناعادلانه بود و باید مانند همیشه در بازی های دیگر به خوبی ظاهر شویم."

" اسامی حاضر در مرحله ی نیمه نهایی بزرگ ترین باشگاه ها در اروپا هستند من قطعاً به شما این اطمینان را خواهم داد که با رویکردی کاملا متفاوت از بازی هایی که در مقابل موناکو به نمایش گذاشتیم ظاهر خواهیم شد."

در مرحله ی رفت از سیستم 4-3-1-2 و در بازی برگشت از سیستم 3-5-2 استفاده کردید...

" من به تصمیم به انتخاب سیستم 3-5-2 گرفتم، چرا که بازیکنان را هر روز هنگام تمرین کردم تماشا می کردم. در مورد حضور توز تا دو ساعت قبل از بازی تردید وجود داشت، چرا که او دو روز پشت سر هم حالت تهوع و استفراغ داشت. ویدال تب داشت و پیرلو پس از مصدومیت دو ماهه اش تنها در دو بازی حضور پیدا کرده بود."

" همچنین بایستی متناسب با شرایط نیمکت تیم سیستم را ارزیابی می کردم. با توجه به شرایط کنونی بازیکنان فکر کردم که این سیستم بهترین انتخاب برای تیم باشد."

" به خوبی می دانم این تغییر می تواند به منزله ی عملکرد بد تیم باشد؛ اما در این شرایط هدف رسیدن به مرحله ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود."

اکنون آلگری، یوونتوس را فراتر از جایی که کنته این تیم را در اروپا پیش برده بود، رسانده است....

" فکر می کنم برای هواداران یوونتوس تغییر سرمربی که سه اسکودتوی متوالی برای آن ها به ارمغان آورده باشد نگران کننده باشد، به خصوص این که تغییرات سرمربی در یک روز برای آن ها اتفاق افتاد."

" سرمربیان زیادی از تیم میلان به یوونتوس ملحق نشده اند. پیش از این من اسکودتو و سوپرکاپ را قهرمان شده بودم. کار کردن و تلاش تنها راه پیشرفت به سمت جلو است."

" این تیم باید به این مسیر ادامه دهد و بالاتر و مهم تر از آن خود را بهتر کند. حتی حالا که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان و فینال کوپا ایتالیا هستیم. در این لحظه من خیلی خوشحال هستم."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: